Definitii:

Contract – include informatiile din urmatoarele documente: Contract de inchiriere, Termeni si conditii de inchiriere,

Fisa de predare – preluare si toate specificatiile din Anexele la Contract.

Autoturism/Autovehicul – reprezinta vehiculul oferit spre inchiriere impreuna cu toate accesoriile sale.

Tarif de Lista – reprezinta tariful pentru o zi de inchiriere (24 h) corespunzatoare autoturismului inchiriat.

Client – persoana care semneaza Contractul de inchiriere.

Anexe – documente aditionale Contractului de inchiriere.

Fisa de Predare – Preluare – Document in care se noteaza starea autovehiculului atat la predare, cat si la preluare.

Grila de costuri pentru daune – lista cu costuri aferente fiecarei clase auto in functie de localizarea si natura

daunelor.

Utilizator – persoana mentionata in Contract. Care poate conduce autovehiculul inchiriat de Client.

Partener – persoana juridica care intermediaza inchirierea intre Volocar si Client.

SCDW/SCDW+ – taxa pentru reducerea responsabilitatii in caz de dauna sau furt explicate pe larg la capitolul 4.

Preambul:

Clauzele contractuale includ informatiile din urmatoarele documente: Contract de inchiriere, Termeni si Conditii de

inchiriere, Fisa de Predare – Preluare, grila de costuri pentru daune si toate specificatiile din Anexele la Contract.

Conditiile de fata sunt obligatorii si trebuie respectate pentru a putea inchiria un autoturism de la Volocar de catre

persoanele fizice/juridice romane sau straine.

Obligatiile Volocar

1.1. Sa transmita Clientului dreptul de folosinta asupra autovehiculului ce constituie obiectul Contractului.

1.2. Volocar nu este responsabila de pierderile suportate de catre Client in caz de defectare sau avarie a

autovehiculului.

1.3. Din momentul livrarii autovehiculului si pana la reintrarea in posesia acestuia, Volocar este exonerata de raspundere 

pentru daunele provocate in trafic de autovehiculul inchiriat Clientului, precum si de taxele de drum ori de pod sau amenzi rezultate din ocuparea abuziva a unui loc de parcare, nerespectarea legislatiei rutiere sau a legilor Romaniei.

2. Obligatiile Clientului

In conditiile unei rezervari efectuate telefonic, prin e-mail sau prin parteneri, rezervarea poate fi anulata de Volocar,

fara a datora nimic Clientului sau intermediarului, in cazul in care Clientul final nu indeplineste cerintele minime

obligatorii pentru inchiriere prevazute in contract si publicate pe site-ul Volocar.

2.1. Sa fie posesorul unui permis de conducere national si/sau international valabil (obligatoriu permis international

pentru acte emise in tari cu alta scriere decat in alfabetul Latin si pentru cele obtinute prin conducere auto cu volan

pe dreapta , Ex.: UK, India, Australia, Japonia). La semnarea Contractului, trebuie prezentate in original permisul de

conducere impreuna cu un act de identitate si un card de credit. Utilizarea cardului de credit este obligatorie pentru

blocarea depozitului. Nu sunt acceptate carduri pre-pay sau Diners Club. Se pot folosi carduri de tip fintech (Revolut,

Monese, N26, etc.) pentru plata serviciilor, dar nu si pentru blocarea garantiei.

2.2. Pentru soferii cu experienta intre 0-1 ani se va percepe o taxa de 500 €. Pentru soferii cu experienta intre 1-3 ani

se va percepe o taxa minima de 300 €. Taxa se aplica per inchiriere, indiferent de durata ei. Daca exista soferi aditionali în aceleasi conditii, cu experienta intre 0-1 ani, respectiv 1-3 ani, taxa se va incasa o singura data.

2.3. In cazul rezervarilor confirmate, Volocar isi rezerva dreptul de anulare a acestora in cazul in care clientul intarzie

ridicarea autoturismului cu peste 3 ore fata de ora stabilita de comun acord, daca Clientul nu anunta in prealabil.

2.4. Sa permita conducerea autovehiculului doar persoanelor autorizate de Volocar si mentionate in Contract, sau

reprezentantilor Volocar.

2.5. Taxa pentru soferii suplimentari va fi de 30€/utilizator. Prin inscrierea in Contract a acestora accepta faptul ca

trebuie sa indeplineasca conditiile de inchiriere Volocar.

2.6. Sa nu conduca autovehiculu in afara suprafetelor carosabile, pe drumuri nepavate, neasfaltate, inchise circulatiei

publice. In caz contrar, Volocar va incasa valoarea reparatiei, conform anexei de prețuri atașate indiferent de tipul de garantie ales de client (inclusiv în cazul taxei SCDW/SCDW+), din garantie se va debita cardul de debit/credit al clientului prezentat la semnarea contractului cu notificare in prealabil.

2.7. Sa nu faca si sa nu permita intervenitii tehnice sau estetice asupra autovehiculului fara consimtamantul scris al

Volocar.

2.8. Sa instiinteze Volocar, la solicitarea acesteia, cu privire la locul unde se afla autovehiculul si sa permita

examinarea autovehiculului de catre reprezentantii Volocar, in maxim 24 de ore de la cererea acesteie.

2.9. Sa nu foloseasca autovehiculul pentru taximetrie, transport alternativ – ridesharing (ex. Uber, Bolt, Bla Bla Car,

etc.), scoala de soferi, activitati de tractare sau de impingere, curse, antrenamente, concursuri, in scopul transportarii

unor substantepericuloase, activitati ilegale, care pot deteriora starea Autovehiculului, precum si sa nu ii dea nicio

alta destinatie alta decat de transport persoane in regim de inchiriere. In cazul in care autoturismul inchiriat este pus

sub sechestru sau distrus sau deteriorat de catre autoritati sau Client in urma folosirii lui pentru obtinerea unor

foloase necuvenite din transportul unor obiecte sau substante interzise, Clientul se afla raspunzator de intreaga

contravaloare a autovehiculului.

2.10. Animalele de companie (ex. caini, pisici) pot fi transportate in autoturismele Volocar numai in cutii speciale

(custi, genti) inchise pe toata perioada calatoriei. In caz contrar se vor aplica aceleasi conditii mentionate la punctul

3.10.

2.11. Pentru nerespectarea prevederilor privind obligatiile Clientului – prevazute in Capitolul 2 (exceptie punct 2.1. –

caz in care Volocar are dreptul de a anula unilateral rezervarea fara restituirea sumelor in caz de avans incasat) se

incaseaza integral depozitul de garantie (inclusiv in cazul taxelor SCDW).

2.12. Clientu are obligația de a menține autoturismul in stare corespunzatoare de folosinta pe toata perioada

contractuala si de a preda autoturismul in aceeasi stare ca aceea de la data luarii in primire. In cazul oricaror daune

produse autoturismului pe perioada contractuala (inclusiv daune cauzate de lovirea animalelor sau daune cu autor

necunoscut) clientul are obligatia de a suporta costurile tuturor reparatiilor necesare pentru a readuce autoturismul in

starea existenta la data luarii lui in primire. In caz de nerespectare a procedurii in caz de dauna, prevazuta la punctul

7, Clientul este responsabil de intreaga valoare a reparatiilor, costurilor de imobilizare si a costurilor generale de

lipsa de folosinta a masinii, pt fiecare zi în care mașină este inutilizabilă, clientul este obligat sa achite prețul standard de închiriere /zi înmulțit cu numărul de zile pana la care mașină este reparata, dar nu mai mult de 30 zile, 

3. Desfasurarea Contractului, Livrarea si Restituirea Autovehiculului.

3.1. Livrarea si restituirea autovehiculului se vor face la locul, data si ora stabilite de Client impreuna cu Volocar si

mentionate in formularul de rezervare si Contract.

3.2. Predarea si preluarea masinii in afara orelor de program (L-V 09:00-18:00) se poate realiza la cererea clientului.

In acest caz se va percepe o taxa suplimentara de 30 € / preluare/predare.

3.2.1. Deteriorarea sau distrugereajantelor sau a anvelopelor atrage dupa sine obligatia Clientului de a achita o taxa

de serviciu de 50 € si costul de reparatie sau inlocuire al elementului deteriorat/distrus.

3.2.2. Avarierea partii inferioare a autovehiculului, reprezentand elementele de sub masina (scut, baie de ulei,

esapament, toba etc.) atrage dupa sine obligatia Clientului de a achita o taxa de serviciu de 50 € si costul de

reparatie sau inlocuire al elementului deteriorat/distrus.

3.3. Restituirea autovehiculului in alt loc decat cel in care a fost livrat se face numai cu acordul Volocar si se va

percepe o taxa suplimentara de dislocare, cuprinsa intre 50 € si 1500 €. In cazul in care clientul solicita restituirea

autovehiculului intr-o alta locatie ulterior preluarii masinii, va informa Volocar in scris. Volocar va trebui sa isi dea

acordul asupra acestei modificari cntractuale, iar Clientul va achita taxa suplimentara de dislocare mentionata

anterior, taxa care va fi comunicata in scris de catre Volocar, prin SMS sau e-mail.

3.4. In cazul in care clientul lasa masina intr-o alta locatie inafara de cea stabilita initial se va taxa suplimentar cu minim 250 € pt o distanta nu mai mare de 200km + costul de transport și cu 500 € + costul de transport pentru o distanta cuprinsă între 200km-2000km. Peste 2000 km, taxa este de 1500 € + costul de transport.

3.5. La restituirea autovehiculului peste ora limita conform contractului, se va percepe un tarif suplimentar de 10 €/

ora, agreat prin contract. Daca Clientul intarzie predarea autovehiculului fara a avea acordul Volocar, compania are

dreptul sa reintre in posesie pe cheltuiala si riscul Clientului.

3.6. Restituirea este efectiva in momentul semnarii fisei de predare de catre Volocar si Client.

3.7. Pentru autovehiculele restituite in afara orelor de program (weekend si/sau nocturna) sau in condiile meteo care

impiedica verificarea masinii se prelungeste responsabilitatea Clientului pentru eventualele avarii. Acest caz se aplica

si in cazul in care Clientul aduce masina murdara si trebuie spalata pentru a putea face verificarea.

3.8. Abandonarea de catre client a autoturismului fara notificarea Volocar in scris, fara a preda cheia unui

reprezentant Volocar si fara semnarea bilaterala a fisei de preluare va atrage raspunderea Clientului pentru toate

costurile aferente relocarii autoturismului si a altor costuri aferente reducerii autoturismului la starea initiala in cazul in

care autoturismul este preluat in alte conditii decat cele in care a fost predat pe baza procesului verbal. Aceleasi

conditii sunt valabile si in cazul in care clientul refuza predarea masinii.

3.9. Clientul are obligatia de a restitui autovehiculul cu aceeasi cantitate de combustibil pe care a avut-o la inceputul

perioadei de inchiriere (conform fisei de predare-primire). In caz contrar, in urma notificarii scrise din partea Volocar,

clientul este de acord cu plataunei taxe de alimentare de 20 € si contravaloarea combustibilului lipsa, conform

bonului fiscal de alimentare. Nu se acorda credit pentru combustibilul in plus fata de cantitatea initiala furnizata de

Volocar.

3.10. La livrarea masinii catre Client, se va specifica stadiul de curatenie al masinii, atat in interior cat si in exterior,

acesta urmand sa semneze procesul-verbal continand aceste mentiuni. In cazul in care la restituire, autovehiculul

necesita mai mult decat procedura standard de spalare pentru readucerea la starea anterioara inchirierii, Clientul

este de acord cu plata unei taxe de administrare de 50 € la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie

auto, conform facturii care i se va transmite pe e-mail.

3.11. Taxele de parcare pe timpul preluarii-predarii autovehiculului, in alta locatie decat cea propusa de Volocar,

precum si parcarea pe toata perioada utilizarii masinii inchiriate de la Volocar revin in totalitate Clientului. Acesta va

suporta alaturi de costul parcarii, toate taxele prevazute de legislatia in vigoare, atat pe teritoriul Romaniei cat si in

alte state, taxe de drum, taxe de trecere a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi sau spatii speciale cu durata

limitata, amenzi rezultate de pe urma nerespectarii regulilor de circulatie. In cazul neachitarii celor de mai sus,

Volocar va achita amenzile rezultate din neindeplinirea obligatiilor de catre Client. Volocar va factura catre client

valoarea efectiva a amenzii plus o taxa de administrare de 50 €.

3.12. Alimentarea de catre Client a autovehiculului inchiriat de la Volocar, cu alt carburant decat cel indicat de

producator atrage dupa sine obligatia Clientului de a achita o taxa de serviciu in valoare de 50 €, costul transportului cu platforma, costul aferent zilelor de imobilizare in service, costul de reparatie conform devizului de reparatie, precum si realimentarea corespunzatoare (inclusiv Clientilor ce au optat

pentru SCDW / SCDW+ )

3.13. Inchirierile in afara granitelor Romaniei necesita acordul scris al Volocar si se supun unor conditii speciale: se

percepe o taxa de 50 €, tariful aferent inchirierilor cu iesire din tara va fi cu 15 €/zi mai mare decat tarifele de lista.

3.14. Depozitul de garantie pentru iesirea din tara se dublează.

3.15. Deplasarea in afara granitelor este permisa doar pe teritoriul Uniunii Europene si a Spatiului Economic

European. In cazul in care se va incalca aceasta obligatie, in eventualitatea unei daune sau a unui furt, Clientul va fi

responsabil de toata valoarea masinii.

3.16. In caz de defectiuni si/sau evenimente rutiere, petrecute in afara granitelor tarii, Clientul are obligatia, conform

contractului semnat, la livrarea masinii, de a restitui masina in interiorul granitelor Romaniei suportand integral costurile.

3.17. Volocar inchiriaza impreuna cu autoturismul o serie de accesorii constand in GPS, scaun copil, lanturi de

zapada conform urmatoarelor tarife:

-GPS, 5 €/zi. -Scaun de copil, 3 €/zi. -lanturi de zapada, 3 €/zi.

3.18. In cazul pierderii sau deteriorarii cheilor, a actelor originale sau a accesoriilor auto, in cazul pierderii jetonului de

parcare sau pierderii placutelor de inmatriculare de catre Client, Volocar va incasa de la acesta, contravaloarea

obiectelor deteriorate/pierdute la pretul din factura de achizitie al fiecarui accesoriu, sau la valoarea amenzii pe care

clientul trebuie sa o achite, la care se adauga o taxa de administrare de 50 €.

3.19. Volocar nu poate fi facut raspunzator pentru eventualele obiecte uitate in Autovehicul de catre Client si

neidentificate la predarea autovehiculului.

3.20. Fumatul in masinile Volocar este strict interzis. In caz de nerespectare, se va incasa o taxa de 100 € la care se

va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto.

4. Garantia Pentru Daune si Taxe Pentru Reducerea Acesteie

4.1.Autovehiculul are incheiata polite de asigurare RCA, conform legii. Asigurarea RCA este o asigurare prin care

tertii prejudiciati in urma unui accident auto produs din vina conducatorului auto asigurat, primesc despagubiri pentru

daunele materiale si/sau decesul ori vatamari corporale suferite in acel accident.

4.2. Clientul opteaza la semnarea Contractului pentru una dintre urmatoarele garantii si taxe pentru reducerea ei:

Collision Damage Waiver (CDW), Theft Protection (TP), incluse in tarif, la care se pot adauga Super Collision

Damage Waiver (SCDW) sau Super Collision Damage Waiver Plus (SCDW+).

4.2.1. Collision Damage Waiver (CDW) reprezinta o fransiza pentru avarii (responsabilitate), numite si Garantie

pentru daune, (specificata in Tarifele Publice), care poate varia intre 500 € si 5400 € in functie de autovehiculul

specificat in Contractul semnat de parti. Garantia obligatorie se depune la semnarea Contractului, va fi blocata de

catre Volocar.

4.2.2. Theft Protection (TP) reprezinta o protectie impotriva furtului care are rolul de a limita raspunderea

conducatorului auto pentru costurile generale de furtul sau tentativa de furt a autovehiculului inchiriat, in limita

garantiei stabilite in contractul de inchiriere. Protectia impotriva furtului nu acopera bunurile personale ale

conducatorului auto, acestea putand fi acoperite potrivit politicilor de calatorie.

4.2.3. Super Collision Damage Waiver (SCDW) reprezinta o taxa de reducere a garantiei mentionate la punctul 4.2.1.

al carei tarif zilnic se regaseste in Contractul de inchiriere. Prin plata taxei SCDW, responsabilitatea Clientului in caz

de avarii/furt pentru autovehiculul inchiriat, se reduce de la valoarea Garantiei mentionata mai sus, la valoarea de

300 €. Pentru acoperirea eventualelor costuri suplimentare, exceptiile fiind mentionate in Cap. 5 al acestui Contract.

4.2.4. Super Cover Plus (SCDW+) reprezinta o taxa superioara de reducere a garantiei, care elimina in totalitate

responsabilitatea Clientului in caz de accident si/sau furt, exceptiile fiind mentionate in Cap. 5 al acestui Contract.

4.3. In cazul in care unul dintre utilizatorii mentionati in Contract are varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani, sau peste

70 ani, se percepe garantie dubla. In acest caz garantia nu va putea fi redusa prin achitarea taxei SCDW+, iar taxa

suplimentara SCDW se dubleaza, in momentul in care Clientul opteaza pt aceasta.

4.4. In cazul optarii pentru CDW/SCDW Garantia (fransiza) pentru avarii se factureaza de catre Volocar Clientului in

urmatoarele conditii: daune (accidente) cauzate autovehiculului inchiriat, constatate de organele abilitate de Politie, ca fiind din vina Clientului sau cu autor necunoscut (include situatia in care autovehiculul este gasit lovit sau vandalizat in parcare). furtul autoveculului inchiriat precum si in cazul oricarei alte excluderi din politele de asigurare si a tabelului de daune parte a termenilor și conditiilor.

5. Excluderi de la Garantia Pentru Daune si Taxe Pentru Reducerea Garantiei ndiferent de taxa achitata pentru reducerea garantiei pentru care a optat Clientul, el devine responsabil si raspunde de repararea si plata daunelor colaterale in urmatoarele situatii: nerespectarea obligatiilor prevazute in Cap. 2 combustibil lipsa, in cuantumul 20 € reprezentant taxa de alimentare + bonul fiscal aferent (art. 3.9.) pierderea sau deteriorarea actelor masinii, cheilor sau accesoriilor (art.3.18.) deteriorarea habitaclului: murdarie excesiva, patarea scaunelor sau deteriorarea lor (art. 3.10.)

avarierea partii inferioare a autovehiculului, reprezentand elementele de sub masina: scut, toba, baia de ulei s.a. (art.

3.2.2.)

alimentarea gresita a autovehiculului (art. 3.12.) deteriorarea jantelor sau anvelopelor (art. 3.2.1.)

deteriorarea partiala sau totala provocata ca urmare a fumatului in interiorul masinii si/sau in timpul aflarii acesteia in

apropierea mediilor inflamabile (art.3.20.)

6. Plata serviciilor

6.1. Clientul plateste integral, la semnarea Contractului, inchirierea (masinii si a optionalelor pe care le inchiriaza),

taxa pentru readucerea garantiei (daca a optat pentru) si eventualele taxe suplimentare stabilite prin procesul-verbal.

6.2. Facturarea in RON se face la cursul de vanzare BNR din ziua semnarii Contractului.

6.3. Plata inchirierii se poate face cu cardul de credit, de debit (Visa, MasterCard sau American Express), prin link de

plata emis de catre reprezentantii Volocar la solicitarea Clientului sau in numerar, nefiind acceptate carduri pre-pay

Diners Club. Se pot folosi carduri de tip fintech (Revolut, Monese, N26 etc.) pentru plata serviciilor dar nu si pentru

blocarea garantiei.

6.4. Tarifele nu includ: costurile carburantilor, taxele de drum cu exceptia vignetei de drum pentru Romania care este

inclusa in tariful de inchiriere, amenzile primite pentru incalcarea regulilor de circulatie pe drumurile publice si a

legislatiei nationale in vigoare sau costuri rezultate in urma actiunilor Autoritatilor Locale vis-a-vis de Autovehiculul ce

face obiectul acestui Contract, pe durata inchirierii. Plata integrala a acestor sume vor fi in sarcina Clientului.

6.5. Clientul trebuie sa achite totalul obligatiilor financiare ramase, conform Contractului, in momentul predarii

autovehiculului, in baza documentului de plata emis de Volocar.

6.6. Orice suma neachitata de Client catre Volocar la finalul Contractului, precum si alte sume ivite ulterior (cost

prelungire perioada inchiriere, amenzi, penalitati, taxe, etc.) sau costuri cu reparatii ale autoturismului in urma

daunelor produse pe perioada contractuala conform art. 2.11. pot fi incasate de Volocar de pe cartea de credit a

Clientului, cu somatie prealabila in scris. Orice valoare incasata in lipsa Clientului, cu acordul acestuia prin smnarea

conditiilor prezente, se finalizeaza cu transmiterea din partea Volocar a unui email continand chitantele

corespunzatoare incasarii.

6.7. In cazul intarzierii platii, peste termenul stipulat in Contract, Volocar are dreptul de a percepe penalitati in valoare

de 1% din valoarea sumei datorate, pentru fiecare zi de intarziere.

6.8. Voucherul poate fi folosit pentru reducerea valorii inchirierii viitoare. Pentru utilizarea acestuia, clientul trebuie sa

mentioneze telefonic sau pe mail ca poseda un astfel de voucher si sa il prezinte la ghiseu (in format fizic sau

electronic) la momentul ridicarii masinii.

Voucherul poate fi folosit cumulat cu alte oferte valabile. De asemenea, Voucherul poate fi oferit cadou.

6.9. Garantia prevazuta la art.4 se restituie la finalul perioadei contractuale, intr-un termen de 30 – 90 de zile de la

data semnarii fisei de predare de catre Volocar si Client. Volocar nu raspunde pentru intarzierile in restituirea

garantiei cauzate de factori precum intarzieri ale institutiilor bancare, greva, blocarea conturilor Clientului etc.

7.Procedura in Caz de Daune

7.1. Clientul are obligate de a anunța imediat Volocar despre orice avarie noua descoperita la autovehiculul inchiriat.

7.2. Daca dauna are autor necunoscut Clientul are obligatia de a obtine, inainte de restituirea masinii, Autorizatia de

Reparatie de la Organele de Politie.

7.3. Daca accidentul s-a produs din vina Clientului si au fost implicate 2 masini acesta are urmatoarele obligatii:

7.3.1. Completarea formularului de constatare amiabila daca cei 2 soferi isi recunosc vina.

7.3.2. Proces Verbal + Autorizatie de reparatie obtinute de la Organele de Politie in cazul in care cei doi soferi nu se

inteleg amiabil.

7.4. Daca accidentul nu s-a produs din vina Clientului si au fost implicat 2 masini, acesta are urmatoarele obligatii:

7.4.1. Completarea formularului de constatare amiabila daca cei 2 soferi isi recunosc vina, copie RCA vinovat, copie

Certificat inmatriculare vinovat, copie CI vinovat, copie Permis Conducere vinovat.

7.4.2. In cazul in care cei doi soferi nu se inteleg amiabil vor fi necesare: copie RCA vinovat, Proces Verbal si

Autorizatia de reparatie obtinuta de la Organele de Politie.

7.5. Daca in accident au fost implicate mai mult de 2 masini sau in urma accidentului au rezultat vatamari corporale

Clientul are obligatia sa contacteze Organele de Politie pentru obtinerea Procesului Verbal si a Autorizatiei de

Reparatie.

7.6. In cazul unui accident in care a fost lovit un animal, clientul are obligatia sa anunte Organele de Politie de indata

ce s-a produs accidentul.

7.7. In toate cazurile descrise anterior Clientul are obligatia de a verifica completarea corecta atat a Constatarii

Amiabile, cat si Autorizatiei de Reparatie si a Procesului Verbal eliberate de Organele de Politie.

7.8. In caz de nerespectare a procedurii in caz de dauna Clientul este responsabil pentru intreaga valoare a

reparatiilor, costurilor de imobilizare si a costurilor generate de lipsa de folosinta a masinii.

7.9. Orice dauna noua aparuta pe perioara inchirierii autovehiculului se va factura conform grilei de costuri pentru

daune, anexata Contractului de inchiriere, inclusiv daunele minore, precum zgarieturile.

8. Prelungirea, incetarea si Rezilierea Contractului

8.1. Termenii prelungirii, incetarii sau rezilierii anticipate a Contractului nu pot fi stabiliti decat cu acordul Volocar.

8.2 Intentia Clientului de prelungire a Contractului se comunica catre Volocar cu minimum 24 de ore inaintea expirarii

Contractului. Tariful agreat se achita in aceleasi conditii in care a fost incheiat contractul initial, inainte de termenul de

incepere efectiv al perioadei de prelungire. Contractul poate fi prelungit prin acordul scris al ambelor parti.

8.3. Contractul inceteaza de drept la sfarsitul perioadei de inchiriere.

8.4. Contractul poate inceta inaintea implinirii termenului prin acordul partilor sau ca efect al rezilierii.

8.5. In cazul in care reziliaza Contractul, Volocar instiinteaza Clientul telefonic, prin fax, e-mail sau posta electronica.

8.6. Atat in cazul incetarii Contractului inainte de termen cat si in cazul rezilierii, Clientul are obligatia de a preda

autovehiculul in termen de maxim 12 ore de la momentul rezilierii.

9. Dispozitii Finale

9.1. Clientul este pus de drept in intarziere pentru toate obligatiile asumate in Contract si nerespectate ca atare la

termene.

9.2. Orice litigiu care decurge din sau in legatura cu acest Acord va fi solutionat mai intai pe cale amiabila si doar in

caz de esec. Partile se vor adresa instantelor competente din Bihor.

9.3. Pentru orice disputa, prezentul Contract constituie o dovada.

DEPOZIT ZERO
Call Now Button